Joululoma !

Oikein Hyvää Joululomaa kaikille !

En tiedä sinusta , mutta minä olen niin iloinen siitä että pääsen joululomalle (olen sitä kylläkin jo kauan odottanutkin).Jatkan joulun fiilistelyä kohta mutta nyt peruutetaan ajassa perjantaihin .

Lupasin viime postauksessa että kerron kouluni joulujuhlasta … joten :

18.11 Perjantai

Tiedätkö sen tunteen kun heräät aamulla ja koko kehoa kihelmöi koska sinulla on esitys sinä päivänä , minä tiedän sillä siltä minusta tuntui tuona perjantaina. Okei ei muo ehkä ihan niin paljon  jännittänyt vielä kotona , mutta kun saavuin koululle jännitys yllätti minut . Ennen joulujuhlaa olisi  ollut pari ns. normaalia tuntia , mutta ne jotka esiintyivät saivat jäädä pois niiltä tunneilta , minä mukaan lukien . Joten siinä aamulla menimme keran molemmat esitykset = niin kutsuttu Kääpiötanssi ja Supersankarispektaakkeli . Harjoituksissa meni aivan täydellisesti . Siinä sitten odottamaan esitystä.  Niinkuin mainitsin aiemmin täällä olin mukan kouluni ”kuorossa”  kuoro esiintyi toisena  juhlassa koska Pilkkeelä oli kaksi esitystä kerkesin laulaman vain tonttuparaatin , sen jälkeen menimme valmistautumaan esityksiimme . Kääpiötanssi oli ennen spektaakkelia . Kerkesin katsomaan sen ,ja voi että se oli hauska , voit katsoa sen täältä. Olen niin ylpeä kaikista jotka olivat siinä , sillä he tekivät mainiota työtä. Kääpiötanssin  jälkeen kaikki jännitys katosi , ja hyvä niin sillä enään pari esitystä ennen spektaakkelia . Siinä sitten menimme ”takahuoneeseen” pukemaan esiintymis vaatteet päälle ja valmistautumaan . Parin esityksen jälkeen kuului että olisi meidän vuoro esiintyä , ja sitten mennään eikä meinata . Voit katsoa tanssin täältä. Ja kyllä kyllä minä olin itse DARTH VADER . Koko esitys meni aivan mahtavasti ja se oli kivaa mikä oli tärkeintä .Mutta se oli minu  Joulujuhla  toivottavasti kävit katsomassa esityksemme sillä ne olivat mahtavia .

19.11 Lauantai

Tänään oli viimeinen koulupäivä tältä vuodelta , mutta tätä koulupäivää ei vietetty koulussa vaan kirkossa. Selvennettynä meillä oli koulun ns. joulukirko . Sieläkin ”kuoro ” lauloi , lauloimme Taivas sylissäni .Kun kirkkoilu oli ohitse saimme välitodistuksen , ja haluan jakaa todistukseni sinulleki .

IMG_1400

Tässä on välitodistukseni.

Vielä kerran oikein hyvää Joululomaa

-Milla

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s