Joululahjoja ja ostoksia

Hyvää Joulua !!!

( Myöhässä )

Toivon että, sinulla oli yhtä ihana joulu kuin minulla . Toivottavasti vietit aikaa rakkaittesi kanssa ja rentouduit.

Mutta nyt haluan jakaa sinulle jotain minun joulusta , nimittäin joululahjat ja parina viimepäivänä ostettuja ostoksia . Toivottavasti nautit.

OSTOKSET

// H&M // 7.99 € // ALE //

Kävimme 29.12 Ideaparkissa  kuluttamassa lahjakortteja jotka saimme joululajaoiksi . Löysin H&M :stä tämän ihanan luumunvärisen  T-paidan . Jos kuvista ei näy niin paidassa on pieni tasku .

Minä todella tarvitsin  yksivärisiä T-paitoja, joten kun toinen kivan näköinen paita osui silmään minun oli pakko ostaa se.

IMG_2802.JPG

// H&M // 4.99 € // ALE //

En ole varma minkä värinen paita oikeasti olisi, mutta mielestäni se on harmaan sininen . Tämä  T-paita tulee minulla urheiluun , mutta aion käytää sitää muulloinkin .

Tämä seuraavakin on T-paita (yllätys , yllätys )

// Laukku // Gina tricot // ALE // 18.95 € // Paita // Bik Bok // 9.90 € // ALE //

Tämä yhdistelmä on jotain niin ihanaa . Eikä haittaa vaikka molemmat niistä on hyvin yksinkertaisia , sillä ne sopivat kauniisti yhteen . Jos haluaisi voisi laittaa jonkun näyttävän korun laukun tilalle , tai miksei laukun kanssakin .

Seuraavat ostokset eivät ole vaatteita, vaan meikkivoide ja siihen sopiva ”sivellin” .

// KICKS //

(Anteeksi , sillä minä hukkasin näiden kuitin joten en voi laittaa hintoja ) . Mutta niinkuin varmaan kuvasta näkyykin ostin uutena kokeiluna Fit Me  meikkivoiteen sävyssä 110 , ja Kicks Professional sarjan siveltimen . Minä en ole ennen käyttänyt Fit Me meikkivoiteita, joten odotan sen käytämistä innolla . Eikä minua edes haittaisi vaikka se olisikin huonopaa sillä en ole mikää meikki guru . On vielä mainittava , että Kicks :in pussi on aivan älyttömättömän ihana !!

JOULULAHJAT

Okei ,  aloitetaan . Minä olen todella tyytyväinen ja iloinen kaikista joululahjoista jotka sain ,eli KIITOS  !!!

En nyt ottanut minun uudesta kylpytakista kuvaa muta se on punainen ratian kylpytakki ❤

IMG_2894

Kuvassa näkyy uudet ihanat lammas pyjamat ja  leopardi tossut.

Nuo tossut ovat niin pemeät , että tuntuu kuin kävelisi pilvien päällä.

IMG_3002.JPG

Nyt on pako myöntää että nuo sukkahousut ostin aivan itse, Lahjaksi sain villasukat , mutta minulla nyt oli vain niistä  yhteinen kuva .

Seuraavaksi tulee kylpy/ suihku tuotteita .

Aaaah … omenan tuoksu valtaa minut kun laitan uuta body butteria  . Sain The Body Shopin glazed apple setin . LOVE IT !!

Toinen aivan ihannan tuoksuinen Aloe vera setti .

 

Molempien  settien kannssa tuli body butter , suihkugeeli ja pesupuffi .

IMG_3038.JPG

Joululahjaksi sain myös lahjakortteja , joilla ostin ylhäällä mainitut vaatteet .

IMG_3041.JPG

Sain myös Cosmopolitan lehden ja kasvohoidon minne menen tiistaina 5.1.2016

IMG_3042.JPG

Sisarusteni kanssa saimme tämän Wii U pelin jota olemme nyt viime aikoina pelanneet paljon . Tähän asti peli on ollut mielenkiintoien ja kiva.

Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä sain…

 Sisustusvalopallot joita toivoinkin , ja paras asia niisä oli se että minä itse sain valita järjestyksen mihin ne laitetaan . Sain tämän lahjan kummitädiltäni ja hän päätti värit mitä palloihin tulee (aivan ihanat värit valitsikin ).Jos itsekkin haluaisit Sisustusvalopalloja löydät sivuston täältä .

Toivottavasti nautit tästä postauksesta

PEACE OUT !!

P.s. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2016 !!!!!!!!!!!!

-Milla

Yksi kommentti artikkeliin ”Joululahjoja ja ostoksia

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s